فروشاه حضوری و اینترنتی اینوری

اینوری

021-65280448
۰
محصولات تحفیف دار

5 تا از قطعات یدکی خودرو که باید در پاییز امسال تهیه کنی !

قطعات یدکی پر تقاضا و پر فروش در فصل سرما و پاییز کدام هستند . اگر فروشنده ی لوازم یدکی خودرو هستید و می خواهید با قطعات یدکی پرفروش در فصل سرما آشنا شوید حتما این مقاله را که بنابر تجربه ی شرکت پخش لوازم یدکی خودرو بهفر یدک نوشته شده است را تا انتها بخوانید .

قطعات معرفی شده در این لیست از دسته ی قطعات مصرفی و قطعات برقی خودرو بوده که رانندگان در فصل سرما بیشتر به این قطعات نیاز پیدا می کنند.

قطعات یدکی پر فروش در فصل پاییز عبارتند از :

  • تیغه برف پاک کن
  • استپر موتور
  • رله گرمکن شیشه عقب
  • مدول بخاری
  • رله تقویت شیشه بالابر

 

تیغه برف پاک کن از قطعات پر تقاضا در فصل زمستان

یکی از مهم ترین و پر تقاضاترین قطعات یدکی در فصل سرما تیغه ی برف پاک کن است . این قطعه ی لاستیکی که به منظور کنار زدن برف و باران از روی شیشه ی عقب و جلو بکار می رود به مرور زمان دچار فرسودگی شده و تیغه ی لاستیکی آن از بین می رود.

بنابراین رانندگان نیاز است تا با شروع فصل سرما تیغه ی برف پاک کن خودرویشان را چک کنند و در صورت نیاز اقدام به تعویض نمایند.

استپر موتور 

استپر موتور یکی از مهم ترین قطعات سیستم برقی خودرو بوده که وظیفه ی تنظیم میزان هوای ورودی به دریچه گاز و تنظیم دور آرام موتور جهت خاموش نشدن اتومبیل را برعهده دارد .

یعنی هنگام تعویض دنده ، پشت چراغ قرمز قطعه ای که با عملکردش اتومبیلتان را روشن نگه می دارد استپر موتور است .

استپر موتور همیشه جزو قطعات پر فروش و پر تقاضا برای رانندگان می باشد . بنابراین شما به عنوان فروشنده ی لوازم یدکی خودرو بهتر است که این قطعه را همیشه موجود داشته باشید .

یکی از برند های خوب استپر موتور برند بی.آی.جی است که برای دریافت قیمت استپر موتور کلیک کنید.

رله گرمکن شیشه عقب

رله گرمکن شیشه عقب وظیفه ی راه اندازی و قطع و وصل گرم کن شیشه عقب بعد از یک زمان مشخص و از بین بردن بخار روی شیشه ی عقب خودرو را برعهده دارد. این قطعه تاثیر مستقیمی با ایمنی و دید رانندگان در زمستان دارد.

رله گرمکن شیشه عقب

این قطعه ای که عکس آن را در بالا مشاهده می کنید ، رله گرمکن شیشه عقب بتا ( بی.آی.جی ) بوده که مناسب خودروی پژو و سمند است. 

مدول بخاری

مدول بخاری یا ماژول کنترل فن ، قطعه ای برقی در مجموعه فن اتاق خودرو بوده که وظیفه ی تنظیم سرعت فن سیستم تهویه خودرو توسط شدت جریان برق را برعهده دارد. وقتی راننده درجه ی فن خودرو را می پیچاند ، مدول بخاری با گرفتن فرمان و بسته به شدت جریان برق ( هر چقدر شدت جریان برق بیشتر باشد ، موتور فن سریعتر می چرخد ) باعث به حرکت درآوردن موتور فن می گردد.

در صورت خرابی این قطعه ، فن بخاری دیگر تنظیم نشده و فقط روی دور آخر کار می کند و یا کلا شاهد کار نکردن بخاری خودرو هستیم.

رله تقویت شیشه بالابر

رله تقویت شیشه بالابر

در آخرین مورد از بررسی لیست قطعاتی که در فصل سرما فروش بیشتری دارند به معرفی رله تقویت شیشه بالابر می پردازیم .

شیشه بالابر برقی خودرو از مهم ترین اجزای برقی خودرو بوده که بر اثر عواملی مثل تغییر دمای هوا احتمال دارد عملکرد آن دچار مشکل شده و به کندی کار کند . شما می توانید برای تقویت موتور شیشه بالابر خودرویتان از رله تقویت شیشه بالابر استفاده کنید.

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده

دسته‌بندی‌ها

    سبد خرید

    ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

    بازگشت به بخش ورود

    کد دریافتی را وارد نمایید.

    بازگشت به بخش ورود

    تغییر کلمه عبور

    تغییر کلمه عبور

    حساب کاربری من

    سفارشات

    مشاهده سفارش