فروشگاه حضوری و اینترنتی اینوری

از اینکه مشتری ما هستید به خود می بالیم

۰

برتری ایساکو در شاخص رضایت مشتریان خدمات پس از فروش کشور

طبق آخرین ارزیابی شرکت ISQI، شرکت ایساکو در تابستان سال 1403 موفق شد با کسب امتیاز 809 در شاخص رضایت مشتریان بارِ دیگر جایگاه خود را به‌عنوان برترین شرکت حوزه خدمات پس از فروش خودرو در کشور تثبیت کند.

برتری ایساکو در شاخص رضایت مشتریان خدمات پس از فروش کشور

طبق آخرین ارزیابی شرکت ISQI، شرکت ایساکو در تابستان سال 1403 موفق شد با کسب امتیاز 809 در شاخص رضایت مشتریان بارِ دیگر جایگاه خود را به‌عنوان برترین شرکت حوزه خدمات پس از فروش خودرو در کشور تثبیت کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، این مجموعه در ارزیابی حاصل از نظرسنجی مشتریان که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به نیابت از وزارت صمت و با معیارهای بازنگری چهارم و نشات گرفته از قانون حمایت از مصرف کننده است، توانست 23 واحد بالاتر از «متوسط صنعت» کشور قرار گیرد.

بنابراین گزارش، شرکت ایساکو با انجام اقدامات اصلاحی و بررسی نقاط قابل بهبود، توانسته به صورت مستمر در ماه‌های متوالی این امتیاز را افزایش دهد؛ به نحوی که امتیاز 807 خود را فروردین ماه سال 1403 در پایان شهریور ماه به عدد 812 رساند و بالاترین امتیاز این شاخص را در تاریخ صنعت خودروی کشور به خود اختصاص داد و در عین حال با میانگین امتیاز  809 در تابستان سال جاری توانست، 23 امتیاز نیز بالاتر از متوسط خط صنعت بایستد.

رضایت مشتریان، همواره اولویت اصلی گروه صنعتی ایران‌خودرو است و با این رویکرد شرکت ایساکو با تلاشی چشمگیر موفق شد دستاورد جدید خود را به 15 سالِ پیاپی مقام اولی در خدمات پس از فروش خودرو کشور، ضمیمه کند.

گفتنی است دستیابی به این امتیاز، نه‌تنها پاسخی به انتظارات مشتریان می‌باشد، بلکه بازتاب‌دهنده حرکت در مسیر صعودی و تعهد به ارتقای استانداردهای خدمات پس از فروش در صنعت خودروی کشور است.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید